Barát Csaba blog

Chrome böngészőben megbolondultak a színek (T32)

2018. június 12. - BCS911

Van egy olyan monitorom ami egy laptophoz van kötve, egy nap azt vettem észre ennél a monitornál, hogy a színek kicsit furcsák lettek, főleg a kék, mert sok kék szín lila lett. Először azt hittem, hogy a monitorral vagy a laptop hardverével van baj, mert amikor a monitort kihúztam a laptopból, a laptop monitorján jók voltak a színek. Sok mindent próbálgattam, amíg nagy nehezen észrevettem azt, hogy nincs baj a monitorral, mert kizárólag a Chrome böngészőben helytelenek a színek.

A hibás színek azután lettek ismét normálisak, hogy a „Hardveres gyorsítás alkalmazása lehetőség szerint” menüpontot kikapcsoltam.

hardveresgyorsitas.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baratcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1014043662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása