Barát Csaba blog

Resident Evil 2 Remake, Leon-A végigjátszás, S+ rang (T44)

2019. február 12. - BCS911

Ezt a végigjátszást voltaképpen magamnak csináltam, hogy sikerüljön az S+ rang, és voltaképpen már nincs kedvem kijavítani benne a helyesírási hibákat és esetleg 1-2 egyéb apró hibát. De azért megosztom, mert elvileg sok embernek hasznos lehet!

Resident Evil 2 Remake, Leon-A végigjátszás

--------------------

Normál fokozat
PC-s verzió

--------------------

Fontos tanács a játékhoz:
- Ha egyet belelövünk a zombi fejébe, akkor azzal megtudjuk annyira zavarni, hogy elfuthatunk mellette.
- Ha van elég hely, akkor ne harcoljunk, hanem csak simán fussunk el a szörnyek elől.
- Egyes tárgyakat védekezésként tudunk használni, amikor biztosan megharapna egy szörny, ilyenkor a szpészt kell lenyomni, amikor felugrik egy pillanatra a jelzés. Ez hasonlít a Resident Evil 1 Remake védekező megoldásához.
- Különböző dolgokból és azok kombinációjából tudunk majd töltényeket létrehozni, ez hasonlít a Resident Evil 3 tölténykészítő megoldására, csak sokkal egyszerűbb.
- Az emeleteket az angol szerint írom, vagyis a földszint az az első emelet!
- Elvileg, ha 3 óra 30 perc alatt és max 3 mentéssel teljesítjük a játékot, akkor meg lesz a legerősebb S+ rang.
- Ezzel a végigjátszással az S+ rangot sikerült elérnem, 3-mat mentettem. 2 óra 52 perc lett a végigjátszásom. Szóval az S+ rang akkor is megvan, ha bejárjuk az egész pályát és valamennyire hibázni is lehet. Tájrentnél és egy másik helyen a continou automata visszatöltést is használtam, ami elvileg így 5-10 perc időveszteséget is okozott és ezt nem számolta be a rendes mentésbe!
- A játék elején 1-2 helyen érdemes pisztoly lövésekkel leszakítani a zombik egyik lábát, például a könyvtárban, mert ott akkor könnyebb lesz mászkálni!

--------------------

re2_remake.jpg

 

 

1.) Benzinkút
A felakasztott kulcsért be, kulccsal ki a zárt ajtón balra, ki az épületből.

2.) Rendőrség
Hosszabb futás, be a rendőrségre. Középen van pisztoly lőszer és egy spré. A benzinkút kulcsa elvileg már nem kellesz. Itt bal felül szintén van pisztoly lőszer, de inkább később vegyük fel.

Lent vagyunk még, jobbra, kart le, feljön a védő ajtó, átmászunk a sötétbe.

---

Van egy nagyon pici helyiség előrébb amiben pisztoly lőszer és deszka van, de most még be van deszkázval, akkor lesz nyitva, amikor vissza felé szaladunk, innen fog kitörni több zombi! De később lesz értelme ide betérni!

A második ajtónál, a Press szobába betudunk menni, itt felvehetünk pisztolylőszert.

A folyosót elzárja egy szekrény, visszatámasszuk a helyére. A női vécében van egy spré!

 

A kiabáló emberkét kihúzzuk, szerzünk tőle egy fontos jegyzetet a három szobor kódjához! A kihúzás után támadnak a zombik, vissza kell futni a Hall-ba! Érdemes előtte tanulmányozni a térképet, hogy jó irányba fussunk vissza.

Hogy később ne legyen problémám a helyekkel, a sprét bele a varázsládába. Ja és a Hall-ban is van egy spré és pisztolylőszer!

---

A kés segítségével most a baloldali alsó szintet fedezhetjük fel. A Recepciónál pisztolytöltény és egy zöld növény.

A folyosó végére, az Operations szobába, itt van pisztolytöltény balra, gyorsan felvenni, átmászni a kis résen.

Hátunk mögött //pisztolylőszer//.
A folyosón lévő zombinak érdemes szétlőni a lábát, mert később problémát okozhat,
a lépcső melletti Dark szoba előtt felvehetünk egy zöld növényt és egy deszkát, amivel a kívánt ablakot betudjuk majd deszkázni. A Dark szobában töltény, por, piros növény. A varázsládába érdemes kitenni a felesleges dolgokat hogy legyen hely!

A lépcsőn fel a másodikra! Fent a hullánál pisztolylőszer. Hátrébb egy piros növény. Be a szobába! Itt fel egy Portable Safe nevű dolgot, a belsejében egy bill. gomb lesz. Idegesítő, de annyira nem nehéz kitalálni a kombinációját, meg kell jegyeznünk, hogy melyik volt a jó sorrend és mindig eltalálni az újabbat, hogy melyik következzen, abban segít az, hogy mindegyik gombnak meg van a helye ahol felgyullad zölden, a nyíl mutatja hogy melyik a következő lámpa. Szekrényben puskalőszer, leszárt szekrényben szintén, jelszó: CAP. Utolsó szekrényt ne nyisuk ki! :)

Következő emeletre fel!
Fent rögtön pisztolylőszer. Egy szekrény álldogál magányosan, jelszó ///DCM///, maglőszer van benne. A hely végén felvenni a kék kulcsot!

Tovább egy másik folyosó részen. Be a nagy helyiségbe. Itt egy táska ami bővíti az item helyet! Van itt egy por és pisztolylőszer is és deszka.

Itt fent átmehetünk a könyvtárba. Le alulra, be egy kis szobába, van itt egy por is, a meglévővel kombinálva lesz belőle pisztolylőszer, és a lovas szoborból felvenni a medált //HAL, SKORPIÓ, KANCSÓ //. A szobor közelében egy térkép is! A könyvtárban az egyik asztalon van egy nagy piros könyv, ezt is fel. Végül a kulcs segítségével a zombik elől kimenekülni a Hall-ba. Itt jobbra egy pisztolylőszer!

---

A medált be a szoborba! Innen a //pisztolyt, piros könyvet, kék kulcsot// viszem csak magammal. Alul balra használni a //KÉK// kulcsot az ajtón, de ne menjünk be!

---

Fent, a jobb oldali rész következik! Az első szobában egy zöld növény és a páncélszekrénykódja:
///left 6, right 2, left 11./// Egy fegyverkiegészítő van benne amit rátehetünk a pisztolyra. A kék kulcs segítségével tovább. A kék kulcs már nem kellesz többé, ezért kilehet dobni!

Folyosón balra egy deszka. Majd a közeli ajtón, az Art szobába be, szoborkéz plusz könyv, majd a szoborra, kapunk egy újabb tárgyat. Ami nagyon fontos, hogy van itt egy kártya a fegyvertár puskájához! A piros rubintot vegyük ki a pálcából!

Folyosón tovább, egy //zöld növény//, de ezt érdemes későbre itt hagyni! Kimegyünk, duma a csajjal, felvenni a deszkát, a pisztolylőszert, majd felvenni a nagy harapófogót, a segítségével elvágni a láncot és tovább.

---

A jobb oldali rész első emeletén vagyunk. Itt balra, levágjuk a láncot, bent felvenni villanó gránátot, a piros kereket, és egy hosszúkás biztosítékot. Felvettem egy sárga port, de van itt még zöld növény és kicsi por is. És itt egyébként 2 ablakot is belehet deszkázni, bár lehet hogy nincs értelme. Hogy legyen hely mindennek, ezért itt elhasználtam a 2 deszkát, a sárga és kis port kombináltam, plusz 2 növényt is kombináltam.

Nagy ajtó elől el a széket. A sok zombi ellen itt nagyon jó a villanó gránát, sokáig nem támadnak miatta. A Menekülés miatt érdemes nagyon a térképet megnézni!

Folyosó végére, betenni a biztosítékot, lesz az ajtónak áram, majd a Hall-ba.

---

Bal alul, a recepciónál kezdve. Legyen nálunk a piros kerék, vágó, bill. gomb, kártya, pisztoly, pisztoly lőszer, lehet puska lőszer is, többit ki lehet tenni!

Végig a folyosón, be abba a nagy szobába ahol a kis résen átmentünk, de most levághatjuk a láncot és mehetünk tovább.

Bent egy elektromos kütyü, ami kell a robbantáshoz, plusz van villanó gránát és zöld növény.

Most pedig a fegyvertárba! Itt felvehetjük a puskát és a bill. gombot a kettes helyre a panelen, és felvehetünk a szekrényekből pár dolgot. (109)(102)(208) Kint a 2 zombi fejét érdemes szétlőni puskával, mert ide még jövünk, ráadásul üldözni fog Tájrent!

Be a West Office szobába.
A páncélszekrény kódja: ///left 9, right 15, left 7.///
Leon asztalánál a kódok //NED// és //MRG//.
Kapunk egy fejlesztés a pisztolyhoz, több lőszer fér bele!

Fel a második emeletre, előtte a feleslges dolgokat kipakolhatjuk a varázsládába.

Fent be a kis szobába, ott felhasználni a piros kereket.

Szekrényben kis por. Következő folyosón puskalőszer. Nyalóka szörnynél ne fussunk, mert arra reagál!

Be a STARS irodába, fel egy elemet, kombinálni az elektromos kütyüvel, plusz van még itt pár dolog. A //sprét// érdemes itt hagyni későbbre, ha van teljes élet nálunk!

Tovább menve a könyvtárba jutunk, itt érdemes fejbe lőni a zombikat, mert sokszor megyünk még itt, fel, be arra a helyre ahol a nagy C4 bomba van, arra rátenni az elektromoskütyüt! A plafonról lelógó zombit érdemes fejbelőni puskával, mert utba lesz!

Szoborból felvenni a medált, (fej, nyíl, kígyó) itt érdemes eldobni egy villanó gránátot ha van. Itt hiába mentem lassan, mégis megtámadott a nyalóka szörny!

A Hall-ba, végül az oroszlánból kivenni az utolsó medált ((oroszlán, növény, galamb)) és végül betenni az utolsó medált!

3.) Rendőrség alatt

A szobor alá, itt van egy puskalőszer, itt érdemes menteni! Le a lifttel! Ha a lépcsőn teljesen lemegyünk, akkor felvehetünk egy kézigránátot!

Tovább menve a folyosókon szekrényt vissza, jön egy főellenség! Az a jó, ha a fejét lőjük pisztollyal, amikor megjelenik a karján a nagy szem, akkor pedig érdemes azt lőni. A nagy szemre talán érdemes puskával rálőni párszor, de csak ha tiszta a cél, hogy ne pazaroljuk a puska lőszer. Vigyázni kell arra, hogy ne fussunk a zsákutcákba és mindig tartani a megfelelő távolságot. De egyébként sok felszerelés van a zsákutcákban!

Létrán vissza fel, kis helyiségben több dolog.

Vezérlőterembe, hidat megfelelő helyre.

---

Következő helyen mentési hely, szekrényben helynövelő táska!

Egy nagy garázs részen kötünk ki, megnézzük a kapu kártyás nyitóját, jön Éda.

Éda után a zárka részbe, balra térkép és pisztolylőszer, fel a kurblit.

A kurblival arra a részre ahol jobbra a térképen egy piros fekete vonal van a folyosóra rajzolva.

Szóval először jobbrafele. A hullaházas szobában van piros növény és egy villanó gránát, plusz a piros kulcs!

Utána a folyosón betenni a kurblit, a következő helyen felkapcsolni az áramot, az utolsó két kapcsolót felnyomni, van itt egy fontos doboz is, plusz kis por, plusz zöld növény. Ahogy megyünk visszafele, még ebben a szobában, a saroknál nagyon vigyázni egy zombival, ne hogy pont belefussunk! Ha folyamatosan futunk visszafele, akkor egy kutyát kivéve a többit lehagyhatjuk, azt az egyet pedig lelőni. Ja és a kutyaketrecekben lelőttem a kutyákat az elején, hogy ne hogy onnan is nekem jöjjenek.

A folyosón teljesen vissza, egy lőtér szobába, itt van egy doboz, amiben egy autó kulcs van! Plusz egy kis rész, amit a kulccsal nyithatunk, itt van egy piros növény, plusz egy előhívható kép. Másik oldalon pedig puskalőszer.

---

Fel a rendőrség épületébe, csak most azon a részen ahol még nem voltunk!

Fent a szekrényen puskalőszer! A közeli szobában mentési hely és sok minden egyéb, fontos a hoszúkás biztosíték az ajtó kinyitásához!

Folyosó végére, itt sok zombit puskával elintéztem. Biztosíték be, falban egy kés. Több helyen tovább, balra ki az esőre, ott fel!

Majd a folyosó végén ahhoz az ajtóhoz futni amit a kurblival lehet felemelni!

További részen fel a lépcsőn, fent 1-2 dolog, a jobb oldali ajtón be, balra puskalőszer, vissza, középen egy nagy fogaskerék, és van itt puskalőszer is!

Vissza, majd a másik ajtón, ott a létrán le!

---

Balra le, tovább, én itt a két zombit fejbe lőttem a puskával, bent kulcs és sárga por, ja és persze itt van varázsláda is, ezért kitenni a felesleges dolgokat, az életet is kilehet, hiszen a lépcsőn lejönve jobbra volt két zöld növény.. Kint átállítani a kart.

Vissza fel eloltani a tüzet, a helikopter melletti piros padon pisztolylőszer!

Új ajtónál tovább, egy piros növény, megjelenik Tájrent, ha sikerül jó időben hátrébb állni, talán sikerül elkerülni az ütését, utána mellette elfutni.

Jobbra megint, megint arra a helyre ahol kurblival felnyílt az ajtó. Csak most a lépcsőn le, folyosó végén a szekrényben sárga por.

Bent kis por és egy ládika. Ha a másik helyiségbe átugrunk, akkor ott egy pisztolylőszer.

A Hall-ba!

---

A Hall-ban kilehet tenni a felesleges dolgokat. A dobozt párosítani a piros rubinnal, van benne egy jelvény, a háta mögött usb pendrive.

Baloldalt lent, abba a szobába aminek Records szoba a neve, a nyalóka szörnytől elfutni és jó nagy távolságot tartani! A zöld kulcs végre nem kellesz többé! A szobában egy kis por, gránát és egy hosszú rúd.

Vissza a Hall-ba, a rúddal fel a könyvtárba, be a helyére. A szekrények mögött a sötétben egy pisztolylőszer van!

Fel a létrán, be az uj ajtón! Folyosón vigyázni az egyik zombival, érdemes fejbe lőni puskával és felvenni egy zöld növényt!

Jobbra be, bent betenni a nagy kereket, felmenni a kiskerekért, le, majd lent betenni a kicsit, nagy kereket fel, fent betenni, majd felvenni a dobozt!

Ja és a másik ajtón kimenve vagy egy zsákutca folyosó aminek a végén egy nagy por van!

---

Vissza a könyvtárba, le, arra amerre a ló szobor van, ott megint tovább, be egy Linen nevű szobába, abban fel megint azt a kis izét amiben a következő bill. gomb lesz!

Ezután fussunk be a STARS irodába, PC-be az usb-t, számítógép monitora, majd felvehetjük a magnumot! És mostanra el is használtunk minden normál ajtó kulcsot! ////FONTOS////, vigyük magunkkal tovább a rendőr jelvény usb-t!

Vissza a Hall-ba!

---

Majd oda, ahol betehetjük az utolsó hiányzó gombot és felvehetünk megint egy táskát, 203, 103! A Magnum nagyon jó a nyalóka szörnyek ellen, és voltaképpen minden ellen! :)

Vissza a Hall-ba! Legyen nálunk mindenképpen a 2 doboz és a rendőr autó hátulját nyitó kulcs!

---

Jobbra, oda ahol a játék elején kihúztuk a rendőrt, csak most persze tovább, le a garázshoz, kutyákat lelőni, pisztolytuningot felvenni az autóból!

Egészen az újságíró cellájához, betenni a falnál a két elektromos izét, megoldani a feladatot, a jobb oldali drót felől jöjjön az áram, jobb alulról ne legyen világos a vezeték. Középen alul felfele nézzen. Ránézésre olyan mintha csak a bal felsőhöz menne áram, de a bal alsóhoz is fog menni.

Felvenni a kártyát, a vécé mellet van egy spré is, a parkolóba futni, és végre mehetünk tovább! A celláknál érdemes lehúzni a kart és azon a részen futni ahol nincs az a sok zombi, de jön Tájren, viszont a tuningolt pisztollyal ha fejbelőjük sorozatokkal, akkor gyorsan lepihen!

 

4.) Csatorna részek

Na jó előtte még egy kis utca séta, boltban gránát, puska tuning, pisztolylőszer!

Futni egészen odáig, ahol van egy mentési hely és egy láda, a krokodil főellenség előtt érdemes menteni.

Ahogy megyünk lefel, lesz egy pisztoly lőszer, majd később a krokodil! Futni kell előle, egy kicsit mindig utolér, olyankor egy kicsit balra vagy jobbra kell menni, hogy félreharapjon, balra, jobbra, és utána gyorsan balrafele, én így csináltam!

A szemét között egy gránát, a létrán fel! Lifthez futni, majd le!

---

Jön az Éda rész, megnézni vele a létrát, majd elővesz egy fura eszközt. Azzal beindítani valami doboz szerűséget, majd a ventilátort túlpörgetni.

Megint doboz, megint ventilátor! Még mielőtt leesnénk, dobozra, hogy az ajtó kapja az áramot!

Ajtón ki, pisztolytöltényt felvenni!

Lépcsőn le, balra fele, konténer mellet balról elmenni, pirosas világítás mellet elmenni, majd balra belehet kapcsolni egy dobozt! Kicsit előre, egy nagy ládán felvenni a pisztolylőszert. Majd visszafele, fel egy kis lifttel ami zölden világít!

Addig menni amíg nincs egy zárt ajtó, jobbra megint doboz, kar le. Kb. ajtó felett felfele megint egy doboz, arra rá, lesz áram a ventilátorban, ventilátort, majd tovább. Ha nem sikerül időben akkor le kell lőni a Tájrent, nagyon nagy távolságot tartani tőle!

 

Két lépcsőn fel, kart le, be az uj helyre, felvenni a karperecet!

Ki kell szabadulni, bal alul doboz, szemben bal doboz!
Bal középen, majd szemben a jobb oldali!
Végül jobb közép és szemben a középső!

Innen ki jobbra, be azon az ajtón ahol a karpereccel bemehetünk!

---

Ismét Leon.

Balra egy kis lifttel fel! Majd lefele, majd leugorni!

A csatornavízben egy bal zsákutcában kevés puskalőszer.

Jó darabig menni, olyan részre érünk ahol egy sakk figura van betéve, ott egyenes tovább, majd jobbra le a lépcsőn, hordónál egy kés! Majd be a vízbe, jobbra és lecsúszni!

Teljesen végig egyenesen, a szörny piros pontjába lőni és azonnal elfutni. Balra fel, ajtónál tovább!

Lépcsőkön fel, a szobában balra a sötét széken puskalőszer! Szekrény kódja ////SZF////!

Kétszer le, egy pisztolytöltény fel, ki az ajtón, kart le, jön a híd.

Balra fel egy kurblit és egy piros növény! Jobbra a szekrény left 2, right 12, left 8. és egy kék növény, majd tovább az exit ajtónál!

Lefele, az itt lévő két zombit érdemes fejbe lőni mert később a vízben nagyon zavarhatnak! Kart le, le a vízbe, balra egy gránát!

Kicsit előre, jobbra fel, betenni a kurblit!

További részen puskalőszer balra, kis lifttel fel! Helyiségben pisztolylőszer és táska, ezt a zombit érdemes fejbelőni! ( ja ezen az útvonalon mehetünk könnyen vissza felülre!)

Kint felvenni a sakkfigurát, vissza le és most balra, előre a vízben! balra, fel, majd itt most jobbra fele!

Tovább, egy helyen felvehetünk egy kulcsot, ami igazából akkor kell, ha vissza fel akarunk majd menni! Le a létrán át a szörnyeken.

Szobában felvenni a sakkfigurákat és a lángszórót, ja és az első polcon van egy piros virág is!

Vissza arra, ahol be kell tenni a sakkfigurákat. Emlékszel hol vetted fel a királynő sakkfigurát? Ha oda felmész, ott használni tudod a kulcsot két ajtónál, pár cuccot összelehet szedni, plusz a magnum tuningolást a jelvény usb segítségével!

Sakkfigurák sorrendje, paraszt, királynő, király, másik oldalt balról futó, bástya, ló! Érdemes menteni, mert jön egy főellenség.

Előtte egy zöld és egy piros növény. Kapcsoló szekrénynél a harmadik marad piros!

Először a kezét csak simán el kell kerülni, utána beakarja törni az ajtót, ajtó előtt balra és amikor áttöri, elfuthatunk mellette.
Utána rögtön odafutni ahol megnyomunk egy gombot, utána lőni pl. pisztollyal vagy magnummal a szemet a kezén, olyan helyen térdeljen le, ahol jönni fog konténer. Ha ELKEZD LEFELE TÉRDELNI, akkor minnél gyorsabban megnyomni a gombot és elüti a konténer. Ha mégegyszer sikerül, akkor vége van!

A harc után találtam egy magnumlőszert!

 

Végül eljutunk Édához. A vezérlőterembe megyünk, onnan ki a hídhoz, majd balra a vonathoz, bent meghúzni a kart, utána pedig a labor részbe.

5.) Labor

Balra lévő sötétszobában egy puskalőszer.

Kint a kihagyott ajtón be.

Zölden világító ajtón be, étkezde, van itt jobbra gránát, majd pisztolylőszer, fel a létrán, másik oldalon le, van itt nagy por és egy kés.

Ahogy mendegélünk egy hulla kezében lesz a 2-es engedély, jobb oldalt, balra pedig puskalőszer, szekrényben tuning a lángszóróhoz!

---

A labor középső részére menni, majd ott balra a 2-es részbe.

A mentési helyen van egy kis por és egy zöld növény!

Növény zombi ellen nagyon jó a lángszóró, nem kell sok belőle!

Eljutunk egészen egy irányító teremig, jobbra beütni 2 kódot: jobb felső, bal felső, felső közép, jobb felső és utána felső közép, legalsó, jobb közép, bal alsó. Sárgás gépből felvenni valami kis tartályt!

Ki a növény részhez, ott balra, a szobában betenni a tartályt egy gépbe,
elforgatás piros gomb, zöld gomb,
elforgatás kék gomb, elforgatás piros gomb, zöld gomb,
elforgatás kék gomb, elforgatás piros, végül zöld gomb. És végül kivenni a tartályt.

Kint a másik irányba, vagyis balrafele, le a létrán. Balra a zsákutcában egy térkép és egy nagy por.

Sötét helyen folyosó végére, a 2 nyalókát lelőni, következő helyen fel a lépcsőn, felvenni az aksit, majd vissza le és betenni az aksit megfelelően.

Az egyik teremben mentési hely és sok egyéb. Most az egyik 2-es teremben, a fagyos részen betenni a kis tartályt és ismét visszük tovább.

Egészen vissza, létrán fel, jobbra majd megint jobbra. Irányítóteremben betesszük a kis tartályt, vissza a növény részbe, fel a 3-as kulcsot.

A labor közepéhez és irány a harmadik rész! Ha folyamatosan futunk, akkor elég jól el lehet kerülni a növényzombikat!

---

Katona mellet egy gránát, utána Aksi be, piros gomb középen, zöld gomb teljesen jobbra.

Tovább teljesen, a G vírust felszedjük, vissza teljesen, de jön közben egy főellenség. A szemeket kell lőni. Szélesen körbe-körbe futkározni, nagy távolságot tartani, zsákutca helyekre veszélyes bemenni. Ha három szemét kilőjük, akkor jön a gyenge pontja, aminél érdemes erős fegyvert használni. A tuningolt magnum nagyon hatásos ellene!

---

Innentől nagyon egyenes az útvonal, végül Tájrentet kell legyőzni, a tuningolt pisztoly eléggé jónak tűnik ellene, először a fejét lőttem. Amikor már látszott a szíve, akkor igyekeztem azt lőni, végül a kapott rakétavetővel szétlőjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://baratcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5114621518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása